polski / zł
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

§1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy dostępny pod adresem botanicshop.pl prowadzony jest przez BIOXON LABORATORIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kowalach (80-180) przy ul. Staropolska 32B, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000495950, NIP 6040162120, REGON 222050322.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz warunki zawierania i realizacji umów sprzedaży.
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kp@bioxon.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 538 406 388


§2. Definicje
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez BIOXON LABORATORIUM Sp. z o.o.
Sprzedawca – BIOXON LABORATORIUM Sp. z o.o.
Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Produkt – rzecz ruchoma lub treść cyfrowa będąca przedmiotem umowy sprzedaży.


§3. Zamówienia
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych, chyba że w opisie produktu podano inaczej.
W przypadku produktów cyfrowych (np. e-booków), dostawa nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności, poprzez wysłanie linku do pobrania na adres e-mail Klienta.


§4. Ceny i płatności
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Dostępne formy płatności: przelew bankowy, płatność online, płatność przy odbiorze.
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.

Płatności kartami płatniczymi

  1. Sklep akceptuje płatności kartami płatniczymi: Visa oraz MasterCard,

  2. W przypadku płatności kartą płatniczą, realizacja zamówienia rozpoczyna się po pozytywnej autoryzacji transakcji przez operatora płatności.

  3. Zwrot środków za zamówienie opłacone kartą płatniczą następuje na rachunek bankowy przypisany do tej karty, którą dokonano płatności.

  4. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdują się w zakładce „Formy płatności” oraz są widoczne w trakcie składania zamówienia.


§5. Dostawa
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej.
Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że warunki promocji stanowią inaczej.
W przypadku produktów cyfrowych, dostawa odbywa się drogą elektroniczną, bez dodatkowych kosztów.


§6. Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo do reklamacji w przypadku niezgodności towaru z umową.
Reklamację należy złożyć pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów cyfrowych dostarczonych drogą elektroniczną, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Adres do zwrotów:

PRO-LOGIS sp. z o.o.

Piotra Bardowskiego 10

03-888 Warszawa

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

§7. Gwarancja i zgodność towaru z umową

  1. Produkty oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub Sprzedawcy. Szczegółowe warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za zgodność towaru, treści cyfrowych lub usług cyfrowych z umową na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  3. Okres odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność towaru z umową wynosi 2 lata od dnia dostarczenia towaru Klientowi.

  4. Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową w terminie 2 lat od daty jego otrzymania.

  5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

  6. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres: PRO-LOGIS sp. z o.o., Piotra Bardowskiego 10 03-888 Warszawa, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kp@bioxon.pl

  7. W przypadku uznania reklamacji Klient może żądać doprowadzenia towaru do zgodności z umową, wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy na zasadach określonych w przepisach prawa.


§8. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest BIOXON LABORATORIUM Sp. z o.o.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.


§9. Własność intelektualna
Wszelkie prawa własności intelektualnej do treści cyfrowych (w tym e-booków) oferowanych w Sklepie przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
Klient jest uprawniony do korzystania z zakupionych treści cyfrowych wyłącznie na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


§10. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty ich ogłoszenia na stronie Sklepu.


§11. Kontakt
BIOXON LABORATORIUM Sp. z o.o.
ul. Staropolska 32B
80-180 Kowale
e-mail:kp@bioxon.pl
tel: +48 538 406 388


Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 26.08.2024